11.30 pm
An extract of a phone conversation between myself and N.
N : After the brake up things get from bad to worst for me. Maybe u doakan I kot.
Me : Ish...mana ada. I takkan doakan mende yg tak baik la...cuma I tak doakan u langsung jek..hehehe
N : Hehe...I know, I am just pulling ur leg la. How about ur life?
Me : Tu la...i think what ever happen to me terbalik pulak apa yg berlaku kat u. Banyak mende baik jadi..Tapi tu lah...Allah bagi I rezeki yan banyak....tapi dia tarik jugak sumthin dari I.
N : What happen?
Me: Bla...bla...bla...(tak leh tulis sini...rahsia). I am very surpised to hear what happen to you. I tot u dah have a good life dah.
N : U ingat i dah jadi director dah ek. hehehe. No lah. Now, I am at the lowest point of my life. Bla..bla...bla (pon rahsia gaks)
Me : I nak kena doakan u balik ke nie?
N : Tak yah la...biarlah. Maybe Allah nak balas kot. Takpa ...biarlah dia balas kat dunia nie dari balas kat akhirat nanti.
Me : U know what, this is what I miss most about u. Ur falsafah talk.
N : Mana der falsafah...falsampah jek. U know u can call or email me anytime if you had any problem or if you wanna talk.
We talk...and talk....for an hour.
Lepas cakap ngan N, aku rasa lega...maybe at least I know after nearly 1 year after the break up, we are not hating each other.
Just respect and support.
Aku pon tido ngan lenanye....krrooiihhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!
6 months ago

2 comments:
hmm good,bagus2..camni laa baru mesra alam...
hmmm...betui...
felt good though after that...
Post a Comment